اگر تصمیم گرفته اید برای ادامه تحصیل ترکیه را انتخاب کنید باید یک سری مراحل را بگذرانید. این مراحل شامل شرکت در آزمون، دریافت ویزای دانشجویی و مراحل دیگر است. در این حالت می توانید در امنیت و راحتی به ادامه تحصیل بپردازید. در این مقاله ما به بررسی ثبت نام کلاس های tomer می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آزمون تومر می توانید با متخصصان موسسه آموزش عالی نبولا ایران در ارتباط باشید.

تحصیل در دانشگاه های ترکیه

یکی از کشورهایی که در سال های اخیر در زمینه آموزش عالی پیشرفت های شایانی داشته است ترکیه می باشد. با تطبیق و هماهنگ کردن سیستم آموزشی و علمی خود با کشورهای اروپایی و آمریکا توانسته ضمن ارائه آموزش  و خدمات تحصیلی استاندارد باعث جذب بیشتر دانشجو و رتبه بالاتر در بین دانشگاههای بین المللی شود. تا جایی که امروزه مدارک تحصیلی دانشگاه های این کشور مورد تائید مراکز آموزش عالی در سطح بین المللی می باشد. دانشگاه ها در ترکیه به دو صورت دولتی و خصوصی اداره می شوند. هر کدام برای پذیرش متقاضیان شرایط خاص خود را دارند. برای پذیرش دانشگاه های ترکیه لازم است تا در آزمون هایی شرکت شود. برخی از این آزمون ها با نام های یوس و تومر شناخته می شوند. موسسه آموزش عالی نبولا ایران در این زمینه خدمات خود را ارائه می دهد. از این رو می توانید برای ثبت نام کلاس های tomer اقدام کنید.

تحصیل در دانشگاه های ترکیه

شرایط تحصیل در دانشگاه های ترکیه و ثبت نام کلاس های tomer

تحصیل در دانشگاه های ترکیه شرایط و مدارک خاص خود را نیاز دارد. شما بسته به مقطع و شرایط تحصیلی خود باید موارد مورد نیاز هر دانشگاه ها را ارائه کنید. یکی از اصلی ترین موارد برای تحصیل در دانشگاه های ترکیه، قبولی در آزمون های مورد نظر دانشگاه ها می باشد. به طور مثال برای ورود به برخی رشته ها نیاز به قبولی در آزمون یوس ترکیه می باشد. یکی دیگر از آزمون های مهم آزمون تومر است. با ثبت نام کلاس های tomer می توان برای این آزمون قبول شد. در کنار این موارد مدارک تحصیلی و ریز نمرات نیز از اهمیت بسیاری برخوردارند.

شرایط تحصیل در دانشگاه های ترکیه و ثبت نام کلاس های tomer

آزمون تومر چه آزمونی است؟

تومر یا Turkce Ogretim Merkezi یک مرکز برای آزمون های زبان ترکی می باشد. نکته مهمی که در ارتباط با آزمون تومر باید در نظر داشته باشید این است که این آزمون برای متقاضیانی است که قصد تحصیل به زبان ترکی دارند. در حقیقت آزمون tomer برای این است که زبان ترکی متقاشیان مورد بررسی قرار گیرد. ثبت نام کلاس های tomer برای افرادی که متقاضی این آزمون هستند، اهمیت زیادی دارد. نکته مهم تر این است که آزمون تومر به صورت هفتگی برگزار می شود و دو نوع اصلی دارد. این موارد به نام های دیپلم تومر و گواهینامه sertifika  شناخته می شود. برای کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با آزمون تومر می توانید با متخصصان موسسه آموزش عالی نبولا ایران در ارتباط باشید.

ثبت نام کلاس های tomer

متقاضیانی که خواستار شرکت در دوره زبان استانبولی(tomer ) هستند، شرایط خاصی خواهند داشت. طی گذراندن یک دوره 4 ماهه از کتاب های منتخب آموزش زبان استانبولی دانشگاه آنکارا (هیتیت) و نیز کتاب تومر(مرجع فارسی) بهره مند می شوند. ثبت نام و شرکت در این کلاس های آموزشی جهت آمادگی در مراحل آزمون تومر و اخذ پذیرش وا قامت در دانشگاههای ترکیه می باشد. نحوه آموزش در کلاس های (tomer) زبان استانبولی به صورت نیمه فشرده برگزار می گردد. طرح تدریس در این کلاس ها در قالب 8 واحد از کتب اشاره شده می باشد. مدت جلسات این کلاس ها 4 ماهه در موئسسات ایرانی تدریس کننده در حدود 40 جلسه و دو جلسه در هفته می باشد. در نوع دیگر برگزاری این کلاس ها به صورت فشرده 2ماهه بوده و کلاس ها به صورت یک روز در میان برگزار می گردد.

معتبر ترین مدارک آزمون tomer و ثبت نام کلاس های tomer

آزمون تومر توسط دانشگاههای مختلف در ترکیه برگزار می گردد.  معتبرترین مدرک آزمون که مورد تایید وزارت آموزش عالی ترکیه می باشد عبارتند از:

  • مدرک تومر دانشگاه آنکارا
  • مدرک تومر دانشگاه استانبول
  • مدرک تومر دانشگاه قازی انکارا
  • شعبات و مراکز آنها در شهر های دیگرکه در سطح دیپلم مدرک اعطا می شود.

معتبر ترین مدارک آزمون tomer

سخن آخر

موسسه آموزش عالی نبولا ایران با متخصصان خود شما را در زمینه ثبت نام کلاس های tomer راهنمایی می کند. از این رو شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با آزمون های تومر با متخصصان در تماس باشید.