ثبت نام کلاس های SAT یکی از مطمئن ترین راه های ورود به دانشگاه های معتبر است. یکی از آزمون هایی که برای ادامه تحصیل در کشور های اروپایی خیلی مهم است آزمون SAT می باشد. حتی کشور آمریکا نیز یکی از کشورهایی است که حتما برای تحصیل در آن باید در این آزمون شرکت کنید. دانشگاههای آمریکا به این آزمون اهمیت زیادی می دهند و داوطلبینی که نمره بالاتری کسب کنند در اولویت قراردارند. برای تحصیل در ترکیه نیز، شرکت در آزمون اس ای تی اهمیت زیادی دارد. اگر تمایل به کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با آزمون SAT و شرایط شرکت در آن دارید می توانید با متخصصان موسسه آموزش عالی نبولا ایران در ارتباط باشید.

تحصیل در دانشگاه های ترکیه

دانشگاه های ترکیه شرایط ویژه ای برای تحصیل دارند. تحصیل در دانشگاه های ترکیه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر است. برای تحصیل می توانید به زبان های انگلیسی و ترکی اقدام کنید. بسیاری از دانشگاه های این کشور در میان دانشگاه های برتر دنیا قرار دارند. برای تحصیل در دانشگاه ها لازم است تا در آزمون هایی مانند یوس یا SAT شرکت کنید. ثبت نام کلاس های SAT به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی در آزمون قبول شوید. نکته مهم تر این است که می توانید برای دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه هم اقدام نمایید.

تحصیل در دانشگاه های ترکیه

آزمونSAT در ترکیه

همانگونه که می دانید یکی از کشور هایی که تحصیلات عالی در آن برای ایرانیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است کشور ترکیه می باشد. این کشور هم برای پذیرش دانشجو از آزمون های YOS یاSAT  استفاده می کند. پس اگرقصد رفتن به ترکیه برای تحصیل را دارید حتما باید در امتحانSAT شرکت کنید. لازم است تا مدرک آن را داشته باشید. با ثبت نام کلاس های SAT می توانید در این آزمون قبول شوید.

آزمونSAT و ثبت نام کلاس های SAT

در مورد آزمون SAT باید گفت که یک آزمون تستی می باشد که به صورت کاغذ و قلم برگزار می شود. هدف این امتحان سنجش توانایی افراد در مهارت های تحلیلی و تحصیلی است. در امتحان SAT سه بخش اجباری و یک بخش اختیاری وجود دارد. بخش ریاضیات شامل سوالاتی از جبر، هندسه، آمار و احتمالات را شامل می شود که برای بسیاری این بخش از سخت ترین بخش های آزمون می باشد. بخش خواندن متن های تخصصی و سوالاتی برای کامل کردن در این بخش آورده می شوند. این بخش نیز قدرت تحلیل شما و منطق شما را مورد بررسی قرار می دهد.

بخش wrting  یکی از قسمت های مهم این آزمون است. این بخش شامل یک بخش نوشتاری کوتاه و سوالات چند گزینه ای می باشد که گرامر شما و نحوه کاربرد گرامر توسط شما را می سنجد.  بخشEssay نیز بسیار اهمیت دارد. این بخش شامل یک سوال می باشد که در مورد آن حدود650  تا700  کلمه باید نوشته شود. آنالیز موضوع و نوشتار صحیح از نکاتی است که در این بخش مورد سوال قرار می گیرد.

آزمونSAT و ثبت نام کلاس های SAT

شرکت در کلاس های آماده سازی آزمون SAT و ثبت نام کلاس های SAT

کلاس های آماده سازی شما را برای شرکت در آزمون SAT آماده می کند. این دوره ها به دو صورت فشرده وعادی برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با متخصصان موسسه آموزش عالی نبولا ایران در تماس باشید.

دوره فشرده

برای داوطلبینی که می خواهند در یکی از چهار امتحان SAT شرکت کنند و زمان کمی دارند. متقاضیان می توانند در دوره سه ماهه که هفته ای 36 ساعت کلاس در آن گنجانده شده است شرکت کنند. این دوره های فشرده اهمیت زیادی برای متقاضیان دارند.

دوره عادی و ثبت نام کلاس های SAT

در این دوره داوطلبین در یک دوره  6 الی 7 ماهه هفته ای 24 ساعت در کلاس درسی شرکت خواهند کرد. در نهایت نیز آماده سازی برای آزمون را پشت سر خواهند گذاشت. نکته مهم این که در این دوره ها زبان ترکی وانگلیسی نیز تدریس خواهند شد. از مزیت های آزمون SAT نسبت به آزمون YOS این می باشد که پذیرفته شدن آن توسط تمامی دانشگاه های دنیا معتبر می باشد.

دوره عادی و ثبت نام کلاس های SAT

سخن آخر

ثبت نام کلاس های SAT باعث می شود تا شما بتوانید برای قبولی در آن آماده شوید. برای این که بتوانید در آزمون موفق شوید می توانید منابع را به دقت بررسی نمایید و از آن ها اطلاعات کسب کنید. در این زمینه متخصصان مرکز نبولا ایران به شما کمک خواهند کرد.